„Top Marine działał bardzo profesjonalnie, odpowiadając na zaproszenie do składania ofert oraz podczas negocjacji: prezentacje pracy i produkcji potwierdziły zaufanie do rzetelności firmy i powodzenia projektu.
Zarówno CEO, jak i kierownik projektu w pełni uwzględnili nasze potrzeby i życzenia. Top Marine dotrzymał obietnic i nienagannie wywiązał się ze wszystkich zobowiązań wynikających z umowy. Stosunek jakości do ceny jest porporcjonalny.
Na podstawie własnych doświadczeń śmiało polecam Top Marine innym firmom i klubom jachtowym i już to zrobiłem!
Podsumowując, mogę powiedzieć, że to wzorowa firma, która z pewnością znajdzie nowych klientów i projekty, nawet tutaj w Finlandii, nad brzegiem jeziora Päijänne ”.
Jouko Chrons
Komantor
Informacje o Hollola Boat Club
Hollola Boat Club powstał w 1985 roku. Na początku 2020 roku liczyło 149 członków. Klub jest członkiem Fińskiej Federacji Żeglarstwa i Jachtingu.
Port macierzysty klubu znajduje się w Messilä w gminie Hollola, gdzie usytuowany jest również klub o nazwie „Loistomessi”. Klub nabył prywatny port na wyspie Hirvisaari nad jeziorem Päijänne w 1996 roku. Znajdują się tam miejsca do cumowania jachtów członków klubu, sauna, grill, dwa domy noclegowe oraz toalety.
Ukończona praca
Umowę podpisaliśmy jesienią 2018 roku, a montaż nabrzeży rozpoczęliśmy na początku listopada. Port został ukończony 16 listopada 2018 roku.
Wyzwaniem związanym z pracami był transport produktów na wyspę Hirvisaari, ponieważ podróż po jeziorze Päijänne była długa i czasochłonna. Ponadto nasz zespół monterski był wielokrotnie wystawiany na próbę przez burzową listopadową pogodę.
Podczas prac wymieniliśmy stare, zniszczone, drewniane pomosty , nowym pontonem Heavy Duty w kształcie litery L. W ten sposób za pontonem HD powstały miejsca cumowania z bojami oraz miejsca chronione przed falami.
W sumie zainstalowaliśmy dwa pontony Heavy Duty o wymiarach 2,4 x 12 metrów i jeden ponton HD o tych samych wymiarach prostopadle do nich. Aby zapewnić bezpieczne i wygodne cumowanie jednostek pływających, zamontowaliśmy polery cumownicze oraz odbojnice.
Cumowanie statków rozwiązało jedenaście 120-litrowych boi, które są mocowane za pomocą kotwic betonowych o masie 2000 kg.